Poznaj Polskę i
jej sąsiadów z Polą Neis 

Rekord Polski w liczbie odwiedzonych muzeów, restauracji i atrakcyjnych miejsc.
Polish Czech English German Lithuanian Russian Slovak Ukrainian
REJESTR KLAUZUL

REJESTR KLAUZUL

XVII AmC 3172/10

Michał Lenkiewicz "Lemitours" Centrum Podróży Lotniczych i Egzotycznych w Warszawie

Reklamacje wraz z dowodami potwierdzającymi zaistnienie nieprawidłowości należy zgłaszać do Lemitours w formie pisemnej w ciągu 7 dni od dnia zakończenia imprezy


XVII AmC 2932/10

Anna Pągowska - Animac Anna Pągowska z siedzibą w Warszawie

Klient imprezy turystycznej jest odpowiedzialny za pokrycie wyrządzonych przez siebie lub swoich podopiecznych szkód w trakcie trwania imprezy turystycznej w miejscu ich powstania (hotel, autokar itp.)


XVII AmC 2932/10

Anna Pągowska - Animac Anna Pągowska z siedzibą w Warszawie

Klient imprezy turystycznej jest odpowiedzialny za pokrycie wyrządzonych przez siebie lub swoich podopiecznych szkód w trakcie trwania imprezy turystycznej w miejscu ich powstania (hotel, autokar itp.)


XVII AmC 3205/10

Przedsiębiorstwo Turystyczno-Handlowe "Janter" Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie

Klient ma prawo złożenia reklamacji w formie pisemnej do 7 dni po zakończeniu imprezy


XVII AmC 2410/10

Grażyna Buzuk - Biuro Podróży Eskapada z siedzibą w Słupsku

Ewentualne spory mogące wyniknąć w związku z realizacją Umowy strony poddają właściwemu rzeczowo sądowi w Cieszynie


XVII AmC 2642/10

Anna Andryjałowicz - Biuro Podróży Pantur z siedzibą w Katowicach

Niewykorzystanie z któregokolwiek ze świadczeń przez Klienta z przyczyn leżących po stronie Klienta nie upoważnia do żądania zwrotu zapłaconej przez niego kwoty


XVII AmC 2218/10

Anna Andryjałowicz - Biuro Podróży Pantur z siedzibą w Katowicach

Klient zobowiązany jest do pokrycia wyrządzonych przez siebie szkód w trakcie trwania imprez w miejscu ich powstania (hotel, autokar itp.)


XVII AmC 292/09

TENE TOUR Maciej Wolski z siedzibą w Poznaniu

Uczestnik ma prawo złożyć w Biurze reklamację w razie nienależytego wykonania umowy, w terminie 14 dni od zakończenia imprezy z zastrzeżeniem pkt 16 d i 16 e


XVII AmC 2216/10

BBJ Sport Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Jastrzebiu Zdroju

Uczestnik winien zgłosić do Biura skargę na piśmie w ciągu 7 dni od daty zakończenia imprezy - w przeciwnym razie reklamacje mogą być nie rozpatrzone


XVII AmC 1181/10

Maria Szenfeld

Biuro nie zwraca pieniędzy z tytułu nie wykorzystanych przez uczestnika świadczeń z jego winy (np. spóźnienie się na miejsce zbiórki, skrócenie pobytu, rezygnacja z części lub całości programu).


XVII AmC 231/11

Michał Lenkiewicz

Lemitours zastrzega sobie prawo do odwołania imprezy w przypadku zbyt małej ilości uczestników.


XVII AmC 230/11

Michał Lenkiewicz

W żadnym przypadku odpowiedzialność Lemitours nie może być wyższa niż faktyczna wartość zaistniałej szkody, a w razie całkowitego nie wywiązania się z zobowiązań nigdy nie wyższa niż cena podstawowa imprezy.


XVII AmC 228/11

Michał Lenkiewicz

Uczestnicy w pełni odpowiadają za wyrządzone przez siebie szkody materialne oraz są zobowiązani do natychmiastowego pokrycia ze środków własnych kosztów strat w miejscu ich powstania.


XVII AmC 227/11

Michał Lenkiewicz

Po upływie 3 dni, komunikat stanowi aneks do oryginalnej umowy, a wpłaty różnicy w cenie wyjazdu należy dokonać nie później niż 7 dni przed rozpoczęciem imprezy.


XVII AmC 2908/10

Stanisław Idzikowski - Biuro Podróży Idenbus z siedzibą we Wrocławiu

Klient musi złożyć reklamacje w formie pisemnej w ciągu 7 dni od dnia zakończenia imprezy turystycznej


POZNAJ Z POLĄ NEIS SĄSIADÓW POLSKI

Niemcy

flaga niemiec mala

Rosja

flaga-rosji-mala

Litwa

flaga-litwy-mala

Białoruś

flaga-bialorusi-mala

Ukraina

flaga-ukrainy-mala

Słowacja

flaga-slowacji-mala

Czechy

flaga-czech-mala
Niemcy Rosja Litwa Białoruś Ukraina

Słowacja

Czechy