Poznaj Polskę i
jej sąsiadów z Polą Neis
XVII AmC 3172/10
Michał Lenkiewicz "Lemitours" Centrum Podróży Lotniczych i Egzotycznych w Warszawie
Reklamacje wraz z dowodami potwierdzającymi zaistnienie nieprawidłowości należy zgłaszać do Lemitours w formie pisemnej w ciągu 7 dni od dnia zakończenia imprezy
XVII AmC 2932/10
Anna Pągowska - Animac Anna Pągowska z siedzibą w Warszawie
Klient imprezy turystycznej jest odpowiedzialny za pokrycie wyrządzonych przez siebie lub swoich podopiecznych szkód w trakcie trwania imprezy turystycznej w miejscu ich powstania (hotel, autokar itp.)
XVII AmC 2932/10
Anna Pągowska - Animac Anna Pągowska z siedzibą w Warszawie
Klient imprezy turystycznej jest odpowiedzialny za pokrycie wyrządzonych przez siebie lub swoich podopiecznych szkód w trakcie trwania imprezy turystycznej w miejscu ich powstania (hotel, autokar itp.)
XVII AmC 3205/10
Przedsiębiorstwo Turystyczno-Handlowe "Janter" Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie
Klient ma prawo złożenia reklamacji w formie pisemnej do 7 dni po zakończeniu imprezy
XVII AmC 2410/10
Grażyna Buzuk - Biuro Podróży Eskapada z siedzibą w Słupsku
Ewentualne spory mogące wyniknąć w związku z realizacją Umowy strony poddają właściwemu rzeczowo sądowi w Cieszynie
XVII AmC 2642/10
Anna Andryjałowicz - Biuro Podróży Pantur z siedzibą w Katowicach
Niewykorzystanie z któregokolwiek ze świadczeń przez Klienta z przyczyn leżących po stronie Klienta nie upoważnia do żądania zwrotu zapłaconej przez niego kwoty
XVII AmC 2218/10
Anna Andryjałowicz - Biuro Podróży Pantur z siedzibą w Katowicach
Klient zobowiązany jest do pokrycia wyrządzonych przez siebie szkód w trakcie trwania imprez w miejscu ich powstania (hotel, autokar itp.)
XVII AmC 292/09
TENE TOUR Maciej Wolski z siedzibą w Poznaniu
Uczestnik ma prawo złożyć w Biurze reklamację w razie nienależytego wykonania umowy, w terminie 14 dni od zakończenia imprezy z zastrzeżeniem pkt 16 d i 16 e
XVII AmC 2216/10
BBJ Sport Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Jastrzebiu Zdroju
Uczestnik winien zgłosić do Biura skargę na piśmie w ciągu 7 dni od daty zakończenia imprezy - w przeciwnym razie reklamacje mogą być nie rozpatrzone
XVII AmC 1181/10
Maria Szenfeld
Biuro nie zwraca pieniędzy z tytułu nie wykorzystanych przez uczestnika świadczeń z jego winy (np. spóźnienie się na miejsce zbiórki, skrócenie pobytu, rezygnacja z części lub całości programu).
XVII AmC 231/11
Michał Lenkiewicz
Lemitours zastrzega sobie prawo do odwołania imprezy w przypadku zbyt małej ilości uczestników.
XVII AmC 230/11
Michał Lenkiewicz
W żadnym przypadku odpowiedzialność Lemitours nie może być wyższa niż faktyczna wartość zaistniałej szkody, a w razie całkowitego nie wywiązania się z zobowiązań nigdy nie wyższa niż cena podstawowa imprezy.
XVII AmC 228/11
Michał Lenkiewicz
Uczestnicy w pełni odpowiadają za wyrządzone przez siebie szkody materialne oraz są zobowiązani do natychmiastowego pokrycia ze środków własnych kosztów strat w miejscu ich powstania.
XVII AmC 227/11
Michał Lenkiewicz
Po upływie 3 dni, komunikat stanowi aneks do oryginalnej umowy, a wpłaty różnicy w cenie wyjazdu należy dokonać nie później niż 7 dni przed rozpoczęciem imprezy.
XVII AmC 2908/10
Stanisław Idzikowski - Biuro Podróży Idenbus z siedzibą we Wrocławiu
Klient musi złożyć reklamacje w formie pisemnej w ciągu 7 dni od dnia zakończenia imprezy turystycznej