Poznaj Polskę i
jej sąsiadów z Polą Neis
XVII AmC 414/09
Logos Travel Marek Śliwka spółka jawna" z/s w Poznaniu
Jeżeli Klient nie zgłosi pisemnie rezygnacji z imprezy w ciągu 3 dni od zawiadomienia - przyjmuje się, że wyraził zgodę na zmienione warunki
XVII AmC 3163/10
Geovita sp. z o.o. z/s w Warszawie
Niewykorzystanie przez uczestnika usług objętych programem z przyczyn leżących po jego stronie, nie stanowi podstawy do obniżenia odpłatności za imprezę lub żądania ekwiwalentu za niewykorzystane świadczenia
XVII AmC 3163/10
Geovita sp. z o.o. z/s w Warszawie
Koszty ponoszone przez Uczestnika imprez indywidualnych w przypadku rezygnacji z przyczyn leżących po jego stronie:
- przed 30 dniem przed terminem przyjazdu: koszty manipulacyjne w wysokości 50 - złotych,
- od 30 do 15 dni przed terminem przyjazdu: 20% wartości zarezerwowanych usług,
- od 14 do 7 dni przed terminem przyjazdu: 30% wartości zarezerwowanych usług,
- poniżej 7 dni przed terminem przyjazdu: 40% wartości zarezerwowanych usług
XVII AmC 3158/10
Nomada Biuro Pielgrzymkowo-Turystyczne Spółka z o.o. w Warszawie
Ewentualne reklamacje (wyłącznie na piśmie i potwierdzone przez pilota-przewodnika) Biuro przyjmuje do 10 dni od daty zakończenia imprezy i rozpatruje w ciągu 30 dni
XVII AmC 3158/10
Nomada Biuro Pielgrzymkowo-Turystyczne Spółka z o.o. w Warszawie
Ewentualne reklamacje (wyłącznie na piśmie i potwierdzone przez pilota-przewodnika) Biuro przyjmuje do 10 dni od daty zakończenia imprezy i rozpatruje w ciągu 30 dni
XVII AmC 3158/10
Nomada Biuro Pielgrzymkowo-Turystyczne Spółka z o.o. w Warszawie
Nomada Biuro Pielgrzymkowo-Turystyczne Spółka z o.o. nie zwraca świadczeń, których Uczestnik nie wykorzystał w czasie trwania imprezy z przyczyn leżących po jego stronie
XVII AmC 527/10
Zbigniew Domian - Biuro Turystyki DZtour w Bydgoszczy
Uczestnik ponosi odpowiedzialność materialną wobec BT DZtour i jego kontrahentów za szkody wyrządzone przez siebie oraz osoby znajdujące się pod jego opieką, opłacając odszkodowanie w miejscu ich powstania
XVII AmC 1769/10
Włodzimierz Kołodziejski - Biuro Turystyki i Edukacji Włodzimierz Kołodziejski w Zielonej Górze
Biuro zastrzega sobie prawo odwołania imprezy, jeżeli liczba uczestników nie osiągnie zakładanego minimum lub jej przeprowadzenie jest utrudnione lub niebezpieczne z powodów niezależnych od organizatorów
XVII AmC 1349/10
Anna Piątek - Biuro Podróży Apter w Żywcu
Touroperator nie dokonuje zwrotu wartości świadczeń, które nie zostały przez Uczestnika wykorzystane w całości lub części z jego winy, np: spóźnienie się na zbiórkę, awaria środka transportu przy imprezach z dojazdem własnym, skrócenie pobytu, itp.
XVII AmC 1348/10
Anna Piątek - Biuro Podróży Apter w Żywcu
Nie mogą być przedmiotem roszczeń okoliczności powodujące niewygody lub utrudnienia, znane Uczestnikowi przed rozpoczęciem imprezy
XVII AmC 1347/10
Anna Piątek - Biuro Podróży Apter w Żywcu
Uzupełnienia składanych reklamacji mogą być składane w biurze, które sprzedało imprezę nie później niż w ciągu 7 dni od daty jej zakończenia. Niezbędnym warunkiem rozpatrywania reklamacji jest zgłoszenie jej w formie pisemnej w trakcie trwania imprezy, zgodnie z punktem VI.1.
XVII AmC 2203/10
Tomasz Kapkowski - Biuro Podróży Juvenia 2000 w Sosnowcu
Klient rezygnując z udziału w imprezie składa oświadczenie pisemne i ponosi następujące koszta:
- 20% ceny, jeżeli rezygnacja nastąpiła do 30 dni przed terminem rozpoczęcia imprezy,
- 30% ceny imprezy przy rezygnacji od 29-22 dni przed terminem rozpoczęcia imprezy,
- 50% ceny imprezy przy rezygnacji od 21-7 dni przed terminem rozpoczęcia imprezy,
- przy rezygnacji do 7 dni przed terminem imprezy Biuro potrąca rzeczywiście związane udokumentowane koszta ok. 90%
XVII AmC 1346/10
Anna Piątek - Biuro Podróży Apter w Żywcu
Touroperator zastrzega sobie prawo odwołania imprezy z przyczyn od siebie niezależnych (decyzje władz państwowych, sił wyższych itp..). (...) Uczestnikowi nie przysługuje z tego tytułu odszkodowanie
XVII AmC 255/11
Mati World Holidays Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie
Brak odpowiedzi Klienta niezwłocznie, lecz w terminie nie dłuższym niż 3 dni od otrzymania zawiadomienia od Organizatora, uważa się za akceptację zmienionych warunków
VII AmC 1936/11
Ireneusz Bejger
Klient zobowiązany jest do pełnego pokrycia kosztów ewentualnie wyrządzonych przez siebie szkód w trakcie trwania imprezy w miejscu ich powstania.