Poznaj Polskę i
jej sąsiadów z Polą Neis
XVII AmC 2018/10
Krzysztof Cieślak - Biuro Usług Turystycznych Glob-Tur Krzysztof Cieślak w Rawiczu
Strony zgodnie ustalają, że właściwym miejscowo jest sąd miejsca zawarcia umowy
XVII AmC 2017/10
Krzysztof Cieślak - Biuro Usług Turystycznych Glob-Tur Krzysztof Cieślak w Rawiczu
Reklamacje wniesione do Biura po upływie 14 dni od zakończenia Imprezy uznane będą za bezskuteczne
XVII AmC 3156/10
Marian Danielec - Firma Handlowo-Usługowa Damp Marian Danielec w Cieszynie
Klient zobowiązany jest do pokrycia wyrządzonych przez siebie lub osoby współtowarzyszące szkód w trakcie trwania imprezy w miejscu ich powstania
XVII AmC 3156/10
Marian Danielec - Firma Handlowo-Usługowa Damp Marian Danielec w Cieszynie
Klient zobowiązany jest do pokrycia wyrządzonych przez siebie lub osoby współtowarzyszące szkód w trakcie trwania imprezy w miejscu ich powstania
XVII AmC 2959/10
Italia Travel Service Sp. z o.o. z siedzibą w Rzeszowie
Sprawy sporne rozpatrywał będzie sąd wlaściwy dla siedziby Italia Travel Service Sp. z o.o.
XVII AmC 2959/10
Italia Travel Service Sp. z o.o. z siedzibą w Rzeszowie
Sprawy sporne rozpatrywał będzie sąd wlaściwy dla siedziby Italia Travel Service Sp. z o.o.
XVII AmC 2958/10
Italia Travel Service Sp. z o.o. z siedzibą w Rzeszowie
Udokumentowaną, pisemną reklamację należy przedstawić najpóźniej 7 dni od daty zakończenia imprezy
XVII AmC 2958/10
Italia Travel Service Sp. z o.o. z siedzibą w Rzeszowie
Udokumentowaną, pisemną reklamację należy przedstawić najpóźniej 7 dni od daty zakończenia imprezy
XVII AmC 3568/10
Krzysztof Gąsiorek - Kris Tour Turystyka, Rekreacja, Sport w Gorlicach
Biuro ogranicza odpowiedzialność za nie wykonanie lub nie należyte wykonanie usług w czasie imprezy turystycznej do dwukrotności ceny imprezy
XVII AmC 3568/10
Krzysztof Gąsiorek - Kris Tour Turystyka, Rekreacja, Sport w Gorlicach
Biuro ogranicza odpowiedzialność za nie wykonanie lub nie należyte wykonanie usług w czasie imprezy turystycznej do dwukrotności ceny imprezy
XVII AmC 3573/10
Barbara Walczak-Iterman - Wirtur Barbara Walczak-Iterman w Warszawie
Uczestnikowi nie przysługuje zwrot wartości świadczeń, których nie wykorzystał w czasie trwania Imprezy z przyczyn leżących po stronie Uczestnika.
XVII AmC 3573/10
Barbara Walczak-Iterman - Wirtur Barbara Walczak-Iterman w Warszawie
Uczestnikowi nie przysługuje zwrot wartości świadczeń, których nie wykorzystał w czasie trwania Imprezy z przyczyn leżących po stronie Uczestnika.
XVII AmC 3507/10
Bożenna Chmiel - Scuba Travel Bożena Chmiel z siedzibą w Warszawie
Scuba Travel nie zwraca wartości świadczeń, których uczestnik nie wykorzystał w czasie trwania imprezy
XVII AmC 1176/10
Józef Słowik - Biuro Podróży "Glob" w Opolu
Nie mogą być przedmiotem roszczeń okoliczności powodujące niewygody lub utrudnienia, znane Uczestnikowi przed rozpoczęciem imprezy
XVII AmC 3172/10
Michał Lenkiewicz "Lemitours" Centrum Podróży Lotniczych i Egzotycznych w Warszawie
Reklamacje wraz z dowodami potwierdzającymi zaistnienie nieprawidłowości należy zgłaszać do Lemitours w formie pisemnej w ciągu 7 dni od dnia zakończenia imprezy