Rekord Polski w liczbie odwiedzonych muzeów, restauracji i atrakcyjnych miejsc.
REJESTR KLAUZUL

REJESTR KLAUZUL

XVII AmC 2018/10

Krzysztof Cieślak - Biuro Usług Turystycznych Glob-Tur Krzysztof Cieślak w Rawiczu

Strony zgodnie ustalają, że właściwym miejscowo jest sąd miejsca zawarcia umowy

XVII AmC 2017/10

Krzysztof Cieślak - Biuro Usług Turystycznych Glob-Tur Krzysztof Cieślak w Rawiczu

Reklamacje wniesione do Biura po upływie 14 dni od zakończenia Imprezy uznane będą za bezskuteczne

XVII AmC 3156/10

Marian Danielec - Firma Handlowo-Usługowa Damp Marian Danielec w Cieszynie

Klient zobowiązany jest do pokrycia wyrządzonych przez siebie lub osoby współtowarzyszące szkód w trakcie trwania imprezy w miejscu ich powstania

XVII AmC 3156/10

Marian Danielec - Firma Handlowo-Usługowa Damp Marian Danielec w Cieszynie

Klient zobowiązany jest do pokrycia wyrządzonych przez siebie lub osoby współtowarzyszące szkód w trakcie trwania imprezy w miejscu ich powstania

XVII AmC 2959/10

Italia Travel Service Sp. z o.o. z siedzibą w Rzeszowie

Sprawy sporne rozpatrywał będzie sąd wlaściwy dla siedziby Italia Travel Service Sp. z o.o.

XVII AmC 2959/10

Italia Travel Service Sp. z o.o. z siedzibą w Rzeszowie

Sprawy sporne rozpatrywał będzie sąd wlaściwy dla siedziby Italia Travel Service Sp. z o.o.

XVII AmC 2958/10

Italia Travel Service Sp. z o.o. z siedzibą w Rzeszowie

Udokumentowaną, pisemną reklamację należy przedstawić najpóźniej 7 dni od daty zakończenia imprezy

XVII AmC 2958/10

Italia Travel Service Sp. z o.o. z siedzibą w Rzeszowie

Udokumentowaną, pisemną reklamację należy przedstawić najpóźniej 7 dni od daty zakończenia imprezy

XVII AmC 3568/10

Krzysztof Gąsiorek - Kris Tour Turystyka, Rekreacja, Sport w Gorlicach

Biuro ogranicza odpowiedzialność za nie wykonanie lub nie należyte wykonanie usług w czasie imprezy turystycznej do dwukrotności ceny imprezy

XVII AmC 3568/10

Krzysztof Gąsiorek - Kris Tour Turystyka, Rekreacja, Sport w Gorlicach

Biuro ogranicza odpowiedzialność za nie wykonanie lub nie należyte wykonanie usług w czasie imprezy turystycznej do dwukrotności ceny imprezy

XVII AmC 3573/10

Barbara Walczak-Iterman - Wirtur Barbara Walczak-Iterman w Warszawie

Uczestnikowi nie przysługuje zwrot wartości świadczeń, których nie wykorzystał w czasie trwania Imprezy z przyczyn leżących po stronie Uczestnika.

XVII AmC 3573/10

Barbara Walczak-Iterman - Wirtur Barbara Walczak-Iterman w Warszawie

Uczestnikowi nie przysługuje zwrot wartości świadczeń, których nie wykorzystał w czasie trwania Imprezy z przyczyn leżących po stronie Uczestnika.

XVII AmC 3507/10

Bożenna Chmiel - Scuba Travel Bożena Chmiel z siedzibą w Warszawie

Scuba Travel nie zwraca wartości świadczeń, których uczestnik nie wykorzystał w czasie trwania imprezy

XVII AmC 1176/10

Józef Słowik - Biuro Podróży "Glob" w Opolu

Nie mogą być przedmiotem roszczeń okoliczności powodujące niewygody lub utrudnienia, znane Uczestnikowi przed rozpoczęciem imprezy

XVII AmC 3172/10

Michał Lenkiewicz "Lemitours" Centrum Podróży Lotniczych i Egzotycznych w Warszawie

Reklamacje wraz z dowodami potwierdzającymi zaistnienie nieprawidłowości należy zgłaszać do Lemitours w formie pisemnej w ciągu 7 dni od dnia zakończenia imprezy

POZNAJ Z POLĄ NEIS SĄSIADÓW POLSKI

Niemcy

flaga niemiec mala

Rosja

flaga-rosji-mala

Litwa

flaga-litwy-mala

Białoruś

flaga-bialorusi-mala
Niemcy Rosja Litwa Białoruś

Ukraina

flaga-ukrainy-mala

Słowacja

flaga-slowacji-mala

Czechy

flaga-czech-mala
 
Ukraina Słowacja Czechy  

Kontakt

Cała turystyczna Polska w jednym miejscu!

Dziennik turystyczno-kulinarny

Poznaj Polskę i jej sąsiadów z Polą Neis

E-mail: polaneis@polaneis.pl

WWW: polaneis.pl

www.beautifulpoland.eu

Sygn. akt I Ns Rej. Pr. 17/16 SO w Łodzi

Redakcja:

ul. Mazowiecka 54

96-330 Budy Zaklasztorne

Tel.: 514220640 

Fax: 46 8310290

Wydawca:

ul. Łagiewnicka 54/56, lok. 20/A/324

91-463 Łódź

Szukaj

Menu

tool