Poznaj Polskę i
jej sąsiadów z Polą Neis
XVII AmC 3142/10
"Espace-Trans" Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie
Biuro nie zwraca żadnych kwot za świadczenia nie wykorzystane z winy Nabywcy
XVII AmC 651/09
Nowa Itaka Sp. z o.o. z siedzibą w Opolu
W przypadku imprez samolotowych biuro podróży nie ponosi odpowiedzialności za mniejsze niż 12-godzinne opóźnienia od podanych czasów wylotu z kraju
XVII AmC 1915/10
Romana Stencel, Wiesława Stencel - Sten-Ro Tur s.c. z siedzibą w Szczecinie
Organizator nie zwraca wartości świadczeń, których Uczestnik nie wykorzystał w czasie trwania imprezy z przyczyn leżących po stronie Uczestnika
XVII AmC 2681/10
Mati World Holidays Sp. z o.o. w Krakowie
Organizator przyjmuje reklamacje w ciągu 7 dni od dnia zakończenia imprezy
XVII AmC 2684/10
Kazimierz Puk - Biuro Turystyczne Poltur z siedzibą w Tarnobrzegu
Wszelkie spory, wynikające z niniejszej Umowy, nie dające się rozstrzygnąć polubownie będą rozstrzygane przez właściwy dla Organizatora sąd, tj. Sąd Rejonowy w Tarnobrzegu.
XVII AmC 2683/10
Rafał Kowalski - "Viaggi.pl" w Krzeszowicach
Strony zgodnie określają jako sąd właściwy miejscowo do rozpoznania ewentualnych sporów z Uczestnikami właściwy rzeczowo Sąd w Krakowie
XVII AmC 3144/11
Janusz Trybus - Firma Usługowo-Handlowa Biuro Turystyczne Top z siedzibą w Chorzowie
Nie uważa się za wadę niedogodności, o których Uczestnik był poinformowany przed rozpoczęciem imprezy
XVII AmC 135/10
Biuro Turystyki Wojażer Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku
Uczestnicy wycieczki mogą składać reklamacje związane z wykonaniem usług, do BT Wojażer sp. z o.o. w terminie nie przekraczającym 7 dni od zakończenia imprezy
XVII AmC 1912/10
Antoni Monach
BT Project nie odpowiada za szkody wynikające z uchybień popełnionych przez Pośrednika przy zawieraniu umowy z Klientem.
XVII AmC 2643/10
Atlas Glob Sp. z o.o. z siedzibą w Nowym Targu
Atlas Glob Sp. z o.o. nie ponosi żadnej odpowiedzialności za bagaż Klienta w przypadku jego zamiany, zagubienia lub kradzieży
XVII AmC 3483/10
Karol Rosada
Klient może zrezygnować bez ponoszenia kosztów w przeciągu 3 dni od powiadomienia, jeżeli podwyżka przekracza 10 %
XVII AmC 1913/10
Antoni Monach
Biuro nie bierze odpowiedzialności za utracone w czasie imprezy rzeczy oraz przedmioty wartościowe
XVII AmC 2202/10
Romana Stencel, Wiesława Stencel - Sten-Ro Tur s.c. z siedzibą w Szczecinie
Reklamacja winna być złożona na piśmie nie później niż 14 dni po terminie zakończenia imprezy
XVII AmC 2201/10
Romana Stencel, Wiesława Stencel - Sten-Ro Tur s.c. z siedzibą w Szczecinie
Nie mogą być przedmiotem roszczeń okoliczności powodujące niewygody lub utrudnienia, znane Uczestnikowi przed rozpoczęciem imprezy
XVII AmC 61/08
Biuro Podróży KOPERNIK Sp. z o.o. w Warszawie
Związane z umową roszczenia przedawniają się po upływie 1 roku od przewidzianego w umowie terminu zakończenia wyjazdu. (...) Roszczenia o naprawieniu szkody na ciele oraz roszczenie z tytułu śmierci przedawniają się po trzech latach