Rekord Polski w liczbie odwiedzonych muzeów, restauracji i atrakcyjnych miejsc.

wtorek, 04 kwiecień 2017 11:20

Co zamawiamy? Najczęściej pizzę, sushi lub burgery

Sylwester Cacek, prezes Sfinks Polska Sylwester Cacek, prezes Sfinks Polska Newsrm

Najbardziej popularnymi daniami dowozu do klienta są dania kuchni włoskiej, a w szczególności pizza. Dużą popularnością w dowozie cieszą się też dania kuchni azjatyckiej, amerykańskiej i polskiej – wynika z danych zebranych przez Sfinks Polska. Są też takie produkty, których dowozić się nie powinno jak np. stek.

- Produkty dostarczane do klienta powinny dojechać w takim stanie, żeby klient nie odczuł dyskomfortu. Nie mogą różnić się od tego, co oferuje restauracja. Do usług delivery należy mieć wybraną, krótszą kartę – mówi newsrm.tv Sylwester Cacek, prezes Sfinks Polska.

Sam rynek dostaw w Polsce jest bardzo rozproszony – ocenia Sylwester Cacek i wylicza, że mamy duże firmy, portale i są mali przewoźnicy, restauracje, które same dostarczają swoje produkty. Na ten rynek zamierza też wejść grupa Sfinks, która już zapowiedziała utworzenie własnej marki delivery. Dzięki sprzedaży oferty restauracji w tym kanale, zarząd zakłada wypracowanie istotnego wzrostu przychodów. Największy potencjał dla sprzedaży w dostawie dotyczy konceptu Fabryka Pizzy – od 30% do 50% udziału w obrotach sieci. Marki takie jak Chłopskie Jadło, WOOK i Funky Jim mogą również w znaczący sposób podnieść swoją sprzedaż dzięki delivery. Zarząd szacuje udział dostawy w sprzedaży tych marek na poziomie: 15-30% dla Chłopskiego Jadła i Funky Jim oraz 20-30% dla WOOK. W przypadku marki Sphinx udział ten jest estymowany na poziomie 5-15%, a Meta – 5-10%.

- Segment delivery jest obecnie w fazie bardzo dynamicznego rozwoju i walki o zajęcie pozycji rynkowej. Dynamicznie działają i rozwijają się firmy specjalizujące się w usługach delivery, ale także szybko rosną usługi delivery oferowane przez konkretne sieci firm. Mamy szansę zbudować tu przewagę konkurencyjną dzięki rozpoznawalnym markom, bogatej ofercie produktowej i planowanemu zasięgowi naszych sieci. W tym przypadku również rozważamy akwizycje lub alianse, które pozwolą nam na szybkie zbudowanie skali działania, dużego grona odbiorców i zapewnienie szerokiej oferty. Już od prawie roku planujemy i przygotowujemy się do wdrożenia tej usługi, w tym przez ponad pół roku prowadziliśmy testy w zakresie doboru dań, procesu dowozu czy wielkości sprzedaży. Jesteśmy przekonani, że mamy szanse osiągnąć zakładane w tym obszarze cele strategiczne – mówi Sylwester Cacek.

 

Wypowiedź: Sylwester Cacek, prezes Sfinks Polska.

 

Wiadomość prasowa:  Newsrm

Media

POZNAJ Z POLĄ NEIS SĄSIADÓW POLSKI

Niemcy

flaga niemiec mala

Rosja

flaga-rosji-mala

Litwa

flaga-litwy-mala

Białoruś

flaga-bialorusi-mala
Niemcy Rosja Litwa Białoruś

Ukraina

flaga-ukrainy-mala

Słowacja

flaga-slowacji-mala

Czechy

flaga-czech-mala
 
Ukraina Słowacja Czechy  

Kontakt

Cała turystyczna Polska w jednym miejscu!

Dziennik turystyczno-kulinarny

Poznaj Polskę i jej sąsiadów z Polą Neis

E-mail: polaneis@polaneis.pl

WWW: polaneis.pl

www.beautifulpoland.eu

Sygn. akt I Ns Rej. Pr. 17/16 SO w Łodzi

Redakcja:

ul. Mazowiecka 54

96-330 Budy Zaklasztorne

Tel.: 514220640 

Fax: 46 8310290

Wydawca:

ul. Łagiewnicka 54/56, lok. 20/A/324

91-463 Łódź

Szukaj

Menu

tool