Chcemy, aby oprócz turystów, w wydarzeniach pikniku wzięli udział mieszkańcy Krynicy. Na około 6 tygodni przed 16. czerwca rozpoczniemy kampanię z wykorzystaniem reklamy teaserowej. Głównym założeniem tego typu reklamy jest wzbudzenie zainteresowania odbiorców. Rozbudzenie zmysłów i zaciekawienie powoduje niejako wciągnięcie w pewnego rodzaju grę. Reklama teserowa tworzona jest na zasadzie serialowej, kiedy to z zaciekawieniem czekamy na następny odcinek. Jak to w serialach bywa, poprzedni skończył się właśnie w najciekawszym momencie. Jako narzędzia przekazu reklamy zostaną wykorzystane lokalne media, ale także ulotki i wlepki o lakonicznym, lecz intrygującym przekazie.
Sam piknik będzie miał charakter targów turystycznych, gdzie zaprezentują się chętni przedsiębiorcy z terenu Gminy Krynica-Zdrój. Chcemy również zaprezentować wydarzenia, na które warto przyjechać do Krynicy, takie jak: Festiwal im. Jana Kiepury, PKO Festiwal Biegów, wybory MISS czy bieg Spartan Race i inne. Wydarzeniami towarzyszącymi będzie pokaz niektórych z atrakcji turystycznych, występy lokalnych grup tanecznych oraz koncerty główne w wykonaniu zespołu Kris Band Show, który podczas ostatniego występu w Krynicy zgromadził rekordową publiczność zapewniając długie godziny zabawy wszystkim uczestnikom. Specjalne atrakcje oraz konkursy zostaną przygotowane dla najmłodszych tak, aby na piknik mogły przyjść całe rodziny i każdy znalazł coś dla siebie.
Impreza ma na celu promocję Krynicy i lokalnych przedsiębiorców, ale także być okazją do zachęcenia Kryniczan do ich udziału w wydarzenia, jakie będą mały miejsce w Krynicy podczas wakacji.
Wiadomość: UM Krynica-Zdrój